• Link to Facebook
  • Link to Instagram
  • Link to LinkedIn
  • Link to Youtube
  • CZ
Studio 21
  • O nás
  • Produkty
    • Detské ihriská
      • Detské ihriská HAGS
      • Lanové ihriská Berliner
      • Trampolíny pre detské ihriská
      • Inkluzívne detské ihriská
      • Interaktívne detské ihriská
      • Vodné hry Kaiser & Kühne
    • Povrchy
      • Bezpečné povrchy Playtop
      • Hravé značenia Geveko
      • Povrch pre okolie bazénov
      • Priepustný povrch Playtop Walk
      • Bezpečný povrch Playtop s gumovými granulami Nike Grind
    • Šport a fitness
      • Multifunkčné športové ihriská
      • Exteriérové fitnes zariadenia
      • Street workout
      • Švédsky Mini a Adventure Golf
    • Mestský a parkový mobiliár
      • Parkové lavičky a stolíky
      • Odpadkové koše
      • Kolekcie mobiliáru
      • Ostatný mestský mobiliár
    • Parkovanie bicyklov
      • Riešenia pre parkovanie bicyklov a elektrobicyklov
      • Funkčné stojany na bicykle
      • Parkovacie boxy a klietky
      • Poschodové stojany na bicykle
      • Cykloriešenia Orion
    • Cyklomosty a lávky pre peších
      • Mosty a lávky z pevných kompozitov
    • Plávajúce móla
      • Plávajúce móla EZ-Dock
    • Služby
      • Architektúra so značkou Studio 21
      • Bezpečnosť verejných priestorov
      • Kvalita života v mestách
      • Odborné konzultačné služby
  • Realizácie
  • Inšpirácie
  • Novinky
  • Kontakt
  • Na stiahnutie
  • Click to open the search input field Click to open the search input field Vyhľadávanie
  • Menu Menu
  • Nechceme byť „switch off“ hviezdami. Rodinné podnikanie sa musí odmakať

    Zakladatelia Jana a Vladimír Juríkovci: Ak po 25 rokoch podnikania dosiahnete dobré meno, je to aj zásluha našej súdržnosti. To vidia aj naši kolegovia.

Nechceme byť „switch off“ hviezdami. Rodinné podnikanie sa musí odmakať

Zakladatelia Jana a Vladimír Juríkovci: Ak po 25 rokoch podnikania dosiahnete dobré meno, je to aj zásluha našej súdržnosti. To vidia aj naši kolegovia.

Keď ste vlani odovzdávali vedenie firmy synom, vyjadrili ste sa, že generačná výmena je pre rozvoj firmy nevyhnutná. Vy obaja ste však stále pri sile, aktívni. Nenudíte sa a nechýba vám denná dávka stresu z rozhodovania a chodu firmy? 😊

Jana: Ale kdeže. Jednak sme firmu celkom „neopustili“, ja ešte stále nejakú drobnú agendu riešim, kým ju úplne prevezme nová kolegyňa. A manžel má stále kopec nadstavbových nápadov, pri ktorých sa mu snažím pomáhať. Okrem toho už nie sme takí „svižní“ ako pred 20 rokmi, takže pomalšie tempo mi celkom vyhovuje. A sú tu naše 3 vnučky, ktorým sa podľa potreby radi venujeme. A „oživila“ som aj moje hobby aktivity, ktoré počas intenzívnej práce vo firme museli ísť úplne bokom – muzika, ručné práce a knižky. Máme tiež kopec cestovateľských plánov, na ktoré v minulosti nebol priestor. Takže nie, nenudíme sa 😊.

Vladimír: So stresom sa musí opatrne – nesmie ho byť veľa, ale je nebezpečné byť odrazu bez neho – dokonca zdravotne nebezpečné to môže byť. Sme radi, že chlapci sú pracovití, vzdelaní a vedia, čo chcú. Aj my máme k podnikaniu stále čo povedať. Ale nechceme do toho hovoriť nadmerne – prijali zodpovednosť a je to ich zodpovednosť. Budeme radi, keď si budeme môcť povedať, že ďalšia generácia posunula podnikanie ďalej. A vytvorenie pobočky, teraz už firmy, v Prahe pre ČR nasvedčuje tomu, že to tak bude.

Poďme do 90-tych rokov, kedy firma vznikala. Tie časy priali reštartu súkromného podnikania, no prinášali aj riziká – popri poctivcoch sa na trhu objavili špekulanti so snahou o rýchle zbohatnutie. Vy ste pritom do podnikania dali aj rodinné meno. Už krátko po vzniku ste podnikali spolu ako manželia, neskôr sa pridali synovia. Spätne, čo boli pre vás najväčšie výzvy a riziká, ako aj impulz začať podnikať v tejto oblasti?

Jana: Nuž, pre mňa bol impulz pomôcť manželovi. Situácia v 97-om, kedy som sa k manželovi rozhodla pridať, bola doma už neúnosná – pracovala som v zastúpení jednej švédskej firmy, kde nároky na nás začali byť pre mňa ťažko zvládnuteľné, z druhej strany večerné rozhovory s manželom o jeho podnikaní… zo skúseností v tej firme som začala radiť a občas sa ukázalo, že správne… tak som si povedala „hop alebo trop“. Stavila som spoločnú prácu na jednu kartu a robila všetko pre to, aby to vyšlo. Asi je dôležité, že sme sa v každej situácii snažili nájsť riešenie, ako sa to dá. Zopár krát sme si s manželom povedali, že keby sme boli tušili, čo všetko budeme musieť zvládnuť, či by sme do toho opäť šli. 😉

Vladimír: Manželka sa k podnikaniu pripojila v pravý čas. A bola to skutočná posila. Dokonca aj v situácii keď by to ostatní vzdali, sme to spolu potiahli ďalej. A tých prípadov krachov sme okolo seba videli dosť. Aj tých príkladov nepoctivosti – a práve tým menej poctivým sa finančne dosť darilo….a dávali inšpiráciu sebe podobným. A banky pred nimi stáli v predklone, keď my sme nevedeli dostať kontokorent… Ale keď chcete v budúcnosti odovzdať firmu synom, tak aj s hodnotami, ktoré chcete, aby reprezentovali. Nás si dnes stavebná komunita váži, a to je niečo, s čím môžu počítať aj synovia. Možno je to viac, ako si dnes uvedomujú.

„Som rád, že synovia sa zamerali na vzťahy s kolegami – to robí firmu.“

Meno je určite mantrou úspechu, no je to aj zodpovednosti. Čo pre vás meno v podnikaní znamená a aké sú úskalia pri jeho budovaní?

Jana: Začiatky boli náročné – ľudia boli podozrievaví, keď zistili, že sme manželia. Postupne to začali chápať skôr ako záruku serióznosti.

Vladimír: Ak po 25 rokoch podnikania dosiahnete dobré meno, je to aj zásluha našej súdržnosti. To vidia aj naši kolegovia. Myslím, že ocenili istotu a dobrú atmosféru, ktorú vo firme našli. My, čo sme časť života strávili počas socializmu, vieme, aký je to stres, keď máte stres z toho, že musíte ísť do práce a počúvať pokyny od idiota, ktorého hlavnou témou je kontrola dochádzky. Je dobré, že synovia sa zamerali na vzťahy s kolegami – to robí firmu.

Je dobré, že sme neskĺzli k ľahkým zárobkom, že máme orientovaný marketing na kvalitu, solídnosť a budovanie lojality k našim zákazníkom.“

Čo si najviac na vašej rodinnej firme ceníte?

Jana: Poctivosť v práci. Všetky zákazky sme vždy dokončili a odovzdali našim klientom. Bývame v Ivanke pri Dunaji, kde sme realizovali malú obytnú zónu. Ľudia tam bývajú už vyše 20 rokov. Dodnes sa k nám hlásia, vieme sa porozprávať, to je najlepšie ohodnotenie.

Vladimír: Je dobré, že sme neskĺzli k ľahkým zárobkom, že máme orientovaný marketing na kvalitu, solídnosť a budovanie lojality k našim zákazníkom. To sa postupne vracia. Avšak, naše systémy obstarávania vo verejnom sektore nie sú zamerané na podporu firiem s kvalitou. Chcú najnižšie cenu, pretože obstarávatelia nechcú riskovať zdĺhavé obstarávanie zamerané na ekonomicky najvýhodnejšiu ponuku. Prežijeme aj to, keď budeme držať spolu. Svet okolo nás – v zahraničí funguje tak, ako to myslíme so zákazníkmi my. To nás posilňuje.

Keď išlo o rozhodnutia, a obzvlášť tie strategické, robili sme ich vždy spoločne a snažili sa vybrať tú najlepšiu alternatívu.“

Rodinná firma si vie vypomôcť, podporiť sa, v mnohom je však potrebné mať trpezlivosť, aby sa pri strategických rozhodnutiach dosiahol konsenzus. Ako to bolo u vás? Mal niekto posledné slovo, alebo to bola deľba podľa oblastí pôsobenia?

Jana: Ako každá dvojica aj my sme mali svoje krízy a trápenia. V chode firmy sa to, snáď, prejavilo len minimálne. Keď išlo o rozhodnutia, a obzvlášť tie strategické, robili sme ich vždy spoločne a snažili sa vybrať tú najlepšiu alternatívu. Synom sa do rozhodovania „nemiešame“, ale sme radi, keď sa chcú poradiť „so šedivými hlavami“.

Vladimír: Toto je ťažká téma – ale platí, že rozhoduje ten, ktorý nesie zodpovednosť. Ten, kto celý život podnikal, si toto pravidlo vie uvedomiť.

Začínali ste so stavebnou činnosťou, postupne ste sa vyprofilovali na trendsetterov pri detských ihriskách, pridali sa cykloriešenia, workout, mosty/lávky, a celkovo verejný priestor. Vzhľadom na snahu držať si kvalitu, to nebolo len o tom – „pridajme si do biznisu ešte aj toto“, ale premyslený sled aktivít. Čo všetko ste museli zvažovať?

Jana: Ihriská „priniesol“ manžel z výstavy v Brne v roku 2003 – vrátil sa s katalógom plným farebných, v tom čase u nás nevídaných parádnych herných zostáv pre rôzne vekové kategórie od najmenších batoliat až po skorodospelákov. To bolo ohromujúce. Vtedy sme „frčali“ na plné obrátky pri stavbách domov a menších bytoviek. V tom čase sa stavby odovzdávali bez uprataného okolia. Manžel vždy rozmýšľal aj o nadstavbe, teda ihriská videl ako dobrý doplnkový produkt. Ale situácia sa vyvinula tak, že ihriská začali prevažovať.

Vladimír: Stále sledujeme trendy, občas objavíme medzeru na trhu, niekedy nás inšpirujú samotní klienti. Rozvoj riadený požiadavkami klientov je dobrá motivácia. A máme klientov, ktorí sa s nami podelia o skúsenosti, aj o požiadavky – trocha tak provokujeme vznik inovácií cestou zdola – máme na to spôsoby, ktoré by som pomenoval ako naše know-how.

V krajinách s rozvinutým trhom sa k rodinným firmám pristupuje s vážnosťou, sú považované za jedných z najspoľahlivejších obchodných partnerov. Firmy, ktoré dokážu dlhodobo platiť zamestnancov, sú vážené ako zodpovední zamestnávatelia. Ako to vnímate u nás? Aj z pohľadu legislatívy?

Jana: Už som to spomínala – v začiatkoch to bolo v našich podmienkach „podozrivé“, postupne sa pohľad na nás ako rodinnú firmu menil. Čo sa týka legislatívy, neviem to celkom posúdiť, ale sme klasická s.r.o.-čka. Ani raz za celý čas sa nestalo, aby naši zamestnanci nedostali načas výplatu a sociálne inštitúcie povinné odvody.

Vladimír: U nás sme sa nenaučili vážiť si rodinné firmy. Vo svete – máte pravdu – je to inak. U nás každý, kto zarobí „rychlý prachy“ alebo sa pár krát ukáže v televízii s celebritami, znamená vo verejnosti viac. Ale my nechceme byť „switch off“ hviezdami – tými , čo keď zmiznú z obrazovky, tak o dva týždne nikto nevie, ako sa volajú. Rodinné podnikanie sa musí odmakať a pre nás je dôležitá naša komunita, ktorá s nami spolupracuje dlhodobo.

Máte veľa zahraničných partnerov. Ako si vie slovenská firma získať ich dôveru?

Jana: Chodili sme spoločne na výstavy do zahraničia, kde sa tieto firmy prezentovali. Mali sme v tom čase za sebou prvé pekné realizácie HAGS, čo samo o sebe je kvalita. A u zahraničných výrobcov určite pozitívne zavážilo, že sme rodinná firma. Túto agendu – kontakt so zahraničnými partnermi – prirodzene prevzal starší syn Miloš a úspešne ju rozvíja.

Vladimír: Zahraničné firmy si všímajú, čo robíme. Naše realizácie už vedenie HAGS nazvalo „World Class Instalations“. Dobre nám urobilo, keď nás Američania začali nazývať Studio 21 – Innovation Company. Raz si ma na celosvetovom stretnutí na Malorke vyžiadal viceprezident svetového koncernu pre technický rozvoj, aby som sedel vedľa neho a spolu sme konzultovali katalóg firmy pre Európu na nasledovný rok. Hovorili sme dlho a podrobne – nebola to iba jahodová proklamácia, on sa naozaj zaujímal o názor Studia 21. Vedel prijať aj naše stanoviská, aj kritiku. Pravdu povediac, ja nemám problém kritizovať.

Ľudí nevrátite zo zahraničia tak, že im ponúknete jednorazové finančné stimuly, ale tým, že im ponúknete kvalitu života.

Vďaka zahraničným partnerom a vašej neochvejnej snahe prinášate od začiatku na Slovensko aj nové trendy či inovácie. Dokáže firma dnes bez inovácií uspieť?

Jana: Obávam sa, že u nás sa o inováciách viac hovorí a v realite v plnom význame tohto slova stále nie sú patrične akceptované a ocenené. Vo verejných súťažiach stále „straší“ víťaz s najnižšou cenou, bez ohľadu na dodržanie technických a kvalitatívnych parametrov projektu. Preto nepopustiť z kvality v našej komodite stojí veľa odhodlania a pevných nervov.

Vladimír: Na rozdiel od škandinávskych štátov, kde sú podporované inovácie, ktoré vznikajú cestou zdola, u nás sa čaká, čo povedia ministerstvá, čo zafinancujú. Ale takto to nefunguje. Inovácie nevznikajú na ministerstvách. Zadania pre komunálne inovácie majú vznikať v mestách a obciach. Oni vedia, čo potrebujú. Tieto lokálne, alebo ak chcete, regionálne ekosystémy na tvorbu inovácií u nás nevznikajú. Nevznikajú, pretože nie sú podporované. Potom sa nemôžeme čudovať, že nevznikajú v regiónoch pracovné príležitosti a talentovaní ľudia utekajú do zahraničia. Sami sme si na vine. Ľudí nevrátite zo zahraničia tak, že im ponúknete jednorazové finančné stimuly, ale tým, že im ponúknete kvalitu života. To je celý komplex služieb, ktorému podľa mojej mienky dnes naši politici ešte stále nerozumejú. Keby som ich mohol poslať na dva roky na stáž do Škandinávie, tak by som to urobil.

Je mnoho dobrých korporátov, ale nikdy nemajú ľudia v nich tak blízko k sebe, ako u nás.

V mnohých oblastiach nám rodinné firmy miznú, lebo nasledovníci nemajú záujem, alebo ich pohlcujú korporáty. Ako vnímate silu, ale aj krehkosť rodinných  firiem?

Jana: Zrejme to vždy záleží od ľudí, vzťahov, tiež pracovnej oblasti. To, čo sa darí zatiaľ nám, teda že nasledovníci prevzali firmu a rozvíjajú biznis, nie je v našich končinách celkom štandardný jav. Držím našim chlapcom palce, aby ich odhodlanie a nápady neopúšťali 😊

Vladimír: Ja to takto nevnímam, ani to takto nesledujem. My chceme budovať silnú firmu s pevným ukotvením na trhu. Ani by som nechcel, aby sme sa vnímali ako ohrozený druh. V poslednom čase k nám pribudli ľudia, ktorí sú kvalifikovaní, ale už nechcú pracovať v korporátoch. Oceňujú hodnoty rodinnej firmy. Je mnoho dobrých korporátov, ale nikdy nemajú ľudia v nich tak blízko k sebe, ako u nás. Aj to má svoju hodnotu. Naša spoločnosť je vo vývoji a tak, ako v zahraničí, tak aj u nás rodinné firmy nájdu svoje miesto na trhu.

Verím, že sa naša firma nestratí a svoje meno – firma pre 21.storočie – jej právom patrí.

Firma dostala do vienka 21, firma pre 21. storočie. Má už 30. rokov, vstupuje teda do stredného veku 😊. Urobili by ste spätne niečo na jej smerovaní inak, alebo ste presvedčení, že sa v 21. storočí nestratí?

Jana: „Preskákali“ sme toho ozaj veľa, naši synovia robia s nami vyše 20 rokov, pomáhali už ako študenti. Už roky sa aktívne podieľajú na kvalitných projektoch aj dobrom mene našej rodinnej firmy. Verím teda, že sa naša firma nestratí a svoje meno – firma pre 21.storočie – jej právom patrí.

Vladimír: Je toho veľa, čo by som urobil inak – človek sa učí na vlastných aj na cudzích chybách. To čo som urobil zle, s tým sa verejne nepochválim, ale som si istý, že geneticky je firma založená tak, že sa bude rozvíjať.

Zdieľať
  • Zdielať Facebook
  • Zdielať X
  • Zdielať LinkedIn
  • Share by Mail

Kategórie

  • Bez kategórie
  • Blog
  • Cyklodoprava a parkovanie bicyklov
  • Detské ihriská
  • Inšpirácie
  • Mobiliár
  • My v médiách
  • Povrchy
  • Realizácie
  • Šport a fitness
  • Zaujímavosti

Najnovšie články

  • Inšpirácia: Ihriskový morský svet v hoteli5. mája 2025 - 13:34
  • Ako začať správne cvičiť? Odhodlanie je dôležité, ale len to nestačí9. apríla 2025 - 12:36
  • Podporte zdravý vývoj detí správnym ihriskom9. apríla 2025 - 11:48
  • Dobre navrhnuté ihrisko má byť ako pozvanie – musí dieťa zaujať8. apríla 2025 - 23:10
  • Aj športovým amatérom vytvárame profesionálne prostredie7. apríla 2025 - 12:43
  • Do školy na bicykli? Cesta sa dá deťom zatraktívniť14. februára 2025 - 23:42
  • Kontrola ihrísk môže odhaliť riziká14. februára 2025 - 22:30
  • Nechceme byť „switch off“ hviezdami. Rodinné podnikanie sa musí odmakať14. februára 2025 - 13:30
  • Cyklomost za 3 dni? Na trhu sú už inovatívne a kvalitné riešenia13. februára 2025 - 15:03
  • Inšpirácia: Veľkolepé dobrodružstvo v Džungli21. januára 2025 - 14:17

Studio 21 na Facebooku

Odber noviniek

Z odberu sa môžete kedykoľvek odhlásiť kliknutím na odkaz v pätičke našich e-mailov. Informácie o našich zásadách ochrany súkromia nájdete na našej webovej stránke.

Na posielanie newslettrov používame systém Mailchimp. Prihlásením k odberu beriete na vedomie, že vaše informácie budú prenesené do Mailchimpu. Viac o ochrane osobných údajov Mailchimp

/* real people should not fill this in and expect good things - do not remove this or risk form bot signups */

Intuit Mailchimp

archív newslettrov ›

Kontakt

Studio 21, s.r.o.

Adresa: Stará Vajnorská 90, 831 04 Bratislava, Slovakia

Tel.: +421 2 43 42 72 12

Mobil: +421 910 21 21 21

E-mail: info@studio21.sk

© Copyright Studio 21, s.r.o. Všetky práva vyhradené (All rights reserved) | Created by BLUE KIWI
  • Link to Facebook
  • Link to Instagram
  • Link to LinkedIn
  • Link to Youtube
Link to: Cyklomost za 3 dni? Na trhu sú už inovatívne a kvalitné riešenia Link to: Cyklomost za 3 dni? Na trhu sú už inovatívne a kvalitné riešenia Cyklomost za 3 dni? Na trhu sú už inovatívne a kvalitné riešenia Link to: Kontrola ihrísk môže odhaliť riziká Link to: Kontrola ihrísk môže odhaliť riziká Kontrola ihrísk môže odhaliť riziká
Zrolovať na začiatok Zrolovať na začiatok Zrolovať na začiatok
Na našej web stránke používame súbory cookie, aby sme vám poskytli čo najrelevantnejší zážitok tým, že si zapamätáme vaše preferencie a opakované návštevy. Kliknutím na „Prijať všetky“ súhlasíte s používaním VŠETKÝCH súborov cookie. Môžete však navštíviť „Nastavenia cookies“ a poskytnúť kontrolovaný súhlas. Čítať viac
Nastavenia cookiesOdmietnuť všetkyPrijať všetky
Spravovať súhlas

Nastavenie súborov cookies

Táto webová stránka používa súbory cookie na zlepšenie vášho zážitku pri prechádzaní webom. Z nich sa vo vašom prehliadači ukladajú súbory cookie, ktoré sú kategorizované podľa potreby, pretože sú nevyhnutné pre fungovanie základných funkcií webovej stránky. Používame aj cookies tretích strán, ktoré nám pomáhajú analyzovať a pochopiť, ako používate túto webovú stránku. Tieto cookies budú uložené vo vašom prehliadači iba s vaším súhlasom. Máte tiež možnosť zrušiť tieto cookies. Zrušenie niektorých z týchto súborov cookie však môže ovplyvniť váš zážitok z prehliadania.
Nevyhnutné
Vždy zapnuté
Cookies potrebné pre prevádzku našej webovej stránky (napríklad cookies, ktoré umožňujú prihlásiť sa do bezpečných sekcií našej webovej stránky – napr. odber noviniek).
CookieDĺžka trvaniaPopis
_GRECAPTCHA6 monthsGoogle Recaptcha service sets this cookie to identify bots to protect the website against malicious spam attacks.
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie records the user consent for the cookies in the "Advertisement" category.
cookielawinfo-checkbox-analytics1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie records the user consent for the cookies in the "Analytics" category.
cookielawinfo-checkbox-necessary1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie records the user consent for the cookies in the "Necessary" category.
cookielawinfo-checkbox-performance1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie stores the user consent for cookies in the category "Performance".
CookieLawInfoConsent1 yearCookieYes sets this cookie to record the default button state of the corresponding category and the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie.
rc::aneverThis cookie is set by the Google recaptcha service to identify bots to protect the website against malicious spam attacks.
rc::bsessionThis cookie is set by the Google recaptcha service to identify bots to protect the website against malicious spam attacks.
rc::csessionThis cookie is set by the Google recaptcha service to identify bots to protect the website against malicious spam attacks.
rc::fneverThis cookie is set by the Google recaptcha service to identify bots to protect the website against malicious spam attacks.
Výkonové
Výkonové cookies umožňujú analyzovať, akým spôsobom pracujete s našou webovou stránkou (Google Analytics). Tie možno využiť na zlepšenie a zjednodušenie použiteľnosti našej webovej stránky. Údaje, ktoré súbory cookies zbierajú, sú agregované a anonymné.
Analytické
Analytické cookies anonymne zbierajú štatistiky a merajú pohyb na webových stránkach.
CookieDĺžka trvaniaPopis
_ga1 year 1 month 4 daysGoogle Analytics sets this cookie to calculate visitor, session and campaign data and track site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognise unique visitors.
_ga_*1 year 1 month 4 daysGoogle Analytics sets this cookie to store and count page views.
Reklamné
Reklamné cookies umožňujú zobrazovať cielenú reklamu na webovej stránke na základe sledovania Vášho správania a vyhľadávania na internete, a to vďaka identifikácii v nastavení Vášho prehliadača. Tieto súbory cookies neidentifikujú konkrétnu osobu, ale nastavenia a preferencie anonymného používateľa konkrétneho počítača. Reklamné cookies sa používajú aj na vyhodnotenie efektívnosti konkrétnej reklamy a sledovanie počtu používateľov, ktorých zaujala.
CookieDĺžka trvaniaPopis
VISITOR_INFO1_LIVE6 monthsYouTube sets this cookie to measure bandwidth, determining whether the user gets the new or old player interface.
VISITOR_PRIVACY_METADATA6 monthsYouTube sets this cookie to store the user's cookie consent state for the current domain.
YSCsessionYoutube sets this cookie to track the views of embedded videos on Youtube pages.
yt.innertube::nextIdneverYouTube sets this cookie to register a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
yt.innertube::requestsneverYouTube sets this cookie to register a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
CookieDĺžka trvaniaPopis
pll_language1 yearPolylang sets this cookie to remember the language the user selects when returning to the website and get the language information when unavailable in another way.
yt-remote-cast-installedsessionThe yt-remote-cast-installed cookie is used to store the user's video player preferences using embedded YouTube video.
yt-remote-connected-devicesneverYouTube sets this cookie to store the user's video preferences using embedded YouTube videos.
yt-remote-device-idneverYouTube sets this cookie to store the user's video preferences using embedded YouTube videos.
yt-remote-fast-check-periodsessionThe yt-remote-fast-check-period cookie is used by YouTube to store the user's video player preferences for embedded YouTube videos.
yt-remote-session-appsessionThe yt-remote-session-app cookie is used by YouTube to store user preferences and information about the interface of the embedded YouTube video player.
yt-remote-session-namesessionThe yt-remote-session-name cookie is used by YouTube to store the user's video player preferences using embedded YouTube video.
ytidb::LAST_RESULT_ENTRY_KEYneverThe cookie ytidb::LAST_RESULT_ENTRY_KEY is used by YouTube to store the last search result entry that was clicked by the user. This information is used to improve the user experience by providing more relevant search results in the future.
ULOŽIŤ A PRIJAŤ
Powered by CookieYes Logo