• Link to Facebook
  • Link to Instagram
  • Link to LinkedIn
  • Link to Youtube
  • SK
Studio 21
  • O nás
  • Produkty
    • Dětská hřiště
      • Bezpečná hřiště HAGS
      • Lanová dětská hřiště
      • Trampolíny pro dětská hřiště
      • Inkluzivní dětská hřiště
      • Interaktivní dětská hřiště Playnetic
      • Vodní hry Kaiser & Kühne
    • Povrchy
      • Bezpečné povrchy Playtop
      • Hravé značení Geveko
      • Povrch Playtop pro okolí bazénu
      • Propustný povrch Playtop Walk
      • Playtop s Nike Grind
    • Sport a fitness
      • Multifunkční sportoviště
      • Venkovní fitness
      • Pouliční trénink
      • Švédský minigolf a Adventure golf
    • Městský a parkový mobiliář
      • Parkové lavičky a stoly
      • Odpadkové koše
      • Kolekce mobiliáře
      • Ostatní městský mobiliář
    • Parkování jízdních kol
      • Parkování jízdních kol a elektrokol
      • Funkční stojany na kola
      • Parkovací boxy a klece
      • Patrové stojany na kola
      • Cyklistická řešení Orion
    • Cyklistické mosty a lávky pro pěší
      • Mosty a lávky pro pěší z pevných kompozitů
    • Plovoucí mola
      • Plovoucí mola EZ-Dock
    • Služby
      • Architektura se značkou Studio 21
      • Bezpečnost veřejných prostorů
      • Kvalita života ve městech
      • Odborné konzultační služby
  • Realizace
  • Inspirace
  • Novinky
  • Kontakt
  • Ke stažení
  • Click to open the search input field Click to open the search input field Hledat
  • Menu Menu
  • Nové vedenie Studia 21 vstupuje na český trh, predstavilo aj modernú korporátnu identitu

    Popredná spoločnosť zaoberajúca sa projekciami a realizáciami detských ihrísk, exteriérových športových prvkov, cyklostojanov a smart riešení v mestách oslavuje 30. rokov pôsobenia na trhu. Rodinná firma má po generačnej výmene nové vedenie, predstavuje novú korporátnu identitu a vstupuje na zahraničný trh.

Nové vedenie Studia 21 vstupuje na český trh, predstavilo aj modernú korporátnu identitu

Popredná spoločnosť zaoberajúca sa projekciami a realizáciami detských ihrísk, exteriérových športových prvkov, cyklostojanov a smart riešení v mestách oslavuje 30. rokov pôsobenia na trhu. Rodinná firma má po generačnej výmene nové vedenie, predstavuje novú korporátnu identitu a vstupuje na zahraničný trh.

Spoločnosť Studio 21 patriaca k renomovaným rodinným firmám a trendsetterom na trhu v stavebnej, projekčnej a konzultačnej činnosti v oblasti detských ihrísk, exteriérových športových prvkov, cyklostojanov, ako aj smart riešení v mestách, oslavuje 30. rokov pôsobenia na slovenskom trhu. Pri tejto príležitosti oznámila viaceré novinky. Novým výkonným riaditeľom sa stal po generačnej výmene Miloslav Jurík, starší syn a zástupca mladšej generácie Juríkovcov. V rodinnej firme Studio 21 pôsobí od roku 2005, hoci do jej aktivít sa zapájal už počas štúdia na vysokej škole. Pred menovaním za výkonného riaditeľa mal na starosti ekonomicko-prevádzkový chod a marketing firmy. Spoločnosť zároveň predstavila aj novú korporátnu identitu vrátane loga. „Nové logo jasnejšie vyjadruje našu identitu, ktorá je o našich hodnotách. Prezentuje inovácie, odbornosť, serióznosť, spoľahlivosť, kvalitu, inklúziu, rešpekt, a tým aj snahu o zmysluplnú prácu a hravý prístup k verejnému priestoru. Naším cieľom je aj naďalej vytvárať kvalitný verejný priestor, kde sa ľudia budú radi stretávať, ktorý utuží ich susedské vzťahy a priateľstvá, kde budú môcť žiť aktívne a zdravo,“ hovorí k zmenám aj ďalšiemu smerovaniu nový výkonný riaditeľ Studio 21 Miloslav Jurík.

Hodnoty spoločnosti

Práve spoľahlivosť, serióznosť, kvalita, inklúzia, rešpekt, odbornosť a osožnosť patria medzi dlhoročné hodnoty spoločnosti Studio 21. Tá si za tri desiatky rokov pôsobenia na slovenskom trhu vybudovala renomé spoľahlivého a rešpektovaného partnera v návrhoch a realizáciách kvalitných, inovatívnych, bezpečných a inkluzívnych riešení pre verejný priestor. Vysoký kredit má aj v zahraničí, kde spolupracuje s overenými európskymi výrobcami, ako HAGS, Berliner Seilfabrik, Falco, Denfit, Playtop, Eurotramp, Decomark, Playnetic, Kaiser-Kühne či FiberCore Europe. „Oceňovanou hodnotou je preto aj naša odbornosť. Vďaka znalostiam a neustálemu vzdelávaniu sa môžeme prinášať najmodernejšie poznatky,“ podotýka Miloslav Jurík. Nemenej dôležitý je zodpovedný a čestný prístup k zamestnancom a partnerom a v tvorivom a realizačnom procese tiež rešpekt k prírode a prostrediu. „Chceme, aby osožnosť našej práce posúvala komunitu dopredu,“ dopĺňa. Jedna zo zásad zodpovedného podnikania sa odzrkadľuje aj na bezpečných dizajnových detských ihriskách, ktoré nesú rukopis Studio 21 a ktorých je po Slovenskú vyše 300. Bezpečnosti detských ihrísk sa spoločnosť venuje už 19 rokov. „Keďže dôležité sú všetky deti, dbáme aj na inklúziu,” hovorí výkonný riaditeľ. Inovácie sú podľa neho nielen konkurenčnou výhodou, ale aj motorom, ktorý ženie rodinné podnikanie vpred. „Tým, že máme aj zahraničných partnerov, snažíme sa prinášať skúsenosti z vyspelých krajín aj na Slovensko, vzdelávať architektov, rozširovať povedomie aj o inkluzívnych ihriskách a verejných priestoroch,“ dodáva výkonný riaditeľ.

Príbeh loga

Aj preto sa hodnoty spoločnosti snažili tvorcovia pretaviť do nového loga, vizuálnej komunikácie a zvýrazniť ich aj farebne. „Keďže značka Studio 21 pôsobí stabilne na našom trhu a viac-menej bez zmeny vizuálnej komunikácie, bol to záväzok pripraviť nadčasové, zapamätateľné a ľahko rozpoznateľné riešenie na ďalší úspešný rast u nás aj v zahraničí,“ vysvetľuje Andrej Gruľa, zakladateľ spoločnosti endy! branding, ktorý za tvorbou stojí. Jeho voľba nie je náhodná. V oblasti reklamy a marketingu pôsobí Andrej Gruľa dlhé roky a za ten čas vytvoril, podieľal sa a formoval vizuálnu komunikáciu popredných značiek z bankového, telekomunikačného, automobilového či potravinárskeho sektora, ako aj real state. Nájdeme medzi nimi Tatra banku, Bory, Heineken, Orange, Kofolu, Kia a ďalšie. Projekt vizuálnej zmeny riadil marketingový manažér Viktor Riško zo spoločnosti VIKTOR & MARKETING FRIENDS.

Nové logo prináša hravosť a akčnosť. „Chceli sme, aby značka odrážala pocity ľudí pri využívaní produktov Studio 21 v kombinácii s firemnými hodnotami,“ poznamenáva Andrej Gruľa.

Logotyp je tvorený tromi základnými piliermi – pohyb, tvary a zábava. Vychádza pritom nie z písma, ale z častí produktov. „Ak si napríklad predstavíte oddychovú zónu, či už pre deti alebo workout zónu pre dospelých a konštrukčné oblé tvary jednotlivých prvkov, z línii a zaoblení kreslíme názov Studio 21 a jednotlivé tvary neskôr navrhujeme ako farebný brand code. Náš finálny logotyp podpisujeme hravým charakteristickým claimom: Verejný priestor je naše ihrisko,“ vysvetľuje Andrej Gruľa.

Brand code tak graficky dopĺňa logo a – či už spolu alebo samostatne – je charakteristickým vizuálnym znakom spoločnosti Studio 21 a jej hodnôt. Primárnymi sú dve farby – jasná červená ako farba zábavy a čierna znázorňujúca modernosť. Tie dopĺňajú ďalšie farby firemných hodnôt – inklúzia stvárnená tyrkysovou, udržateľnosť reprezentovaná bambusovou zelenou a inovácie vyjadrené teplou žltou.

Zvyšovanie kvality a rast

Spoločnosť Studio 21 pri tejto príležitosti oznámila aj ďalšie plány, a to vstup na český trh, kde bude pôsobiť ako výhradný zástupca firiem HAGS, Playtop, Falco či FiberCore Europe. „Našimi riešeniami chceme aj naďalej inšpirovať všetky generácie k aktívnemu tráveniu voľného času a aktívnemu životnému štýlu, a prispievať tak k zvyšovaniu kvality života v mestách a obciach na Slovensku. Zároveň by sme radi ponúkli naše riešenia už aj v susednej Českej republike,“ dodáva Miloslav Jurík.

Zdieľať
  • Sdílej na Facebook
  • Sdílej na X
  • Sdílej na LinkedIn
  • Share by Mail

Kategorie

  • Bez kategorie
  • Blog
  • Cyklodoprava a parkování jízdních kol
  • Dětská hřiště
  • Inspirace
  • Mobiliář
  • My v médiích
  • Povrchy
  • Realizace
  • Sport a fitness
  • Zajímavosti

Nejnovější články

  • Inšpirácia: Ihriskový morský svet v hoteli5. May 2025 - 13:34
  • Jak začít správně cvičit? Odhodlání je důležité, ale samo o sobě nestačí9. April 2025 - 12:36
  • Podpořte zdravý vývoj dětí správně navrženým hřištěm9. April 2025 - 11:48
  • Dobře navržené hřiště by mělo být jako pozvání – musí dítě zaujmout8. April 2025 - 23:10
  • I sportovním amatérům vytváříme profesionální prostředí7. April 2025 - 12:43
  • Do školy na kole? Cestu lze dětem zpříjemnit.14. February 2025 - 23:42
  • Kontrola hřišť může odhalit rizika14. February 2025 - 22:30
  • Nechceme být „switch off“ hvězdami. Rodinný podnik se musí odpracovat14. February 2025 - 13:30
  • Cyklomost za 3 dni? Na trhu sú už inovatívne a kvalitné riešenia13. February 2025 - 15:03
  • Inspirace: Velkolepé dobrodružství v Džungli21. January 2025 - 14:17

Studio 21 na Facebooku

Odběr novinek

Z odběru se můžete kdykoli odhlásit kliknutím na odkaz v patičce našich e-mailů. Informace o našich zásadách ochrany soukromí najdete na našem webu.

K posílání newsletterů používáme systém Mailchimp. Přihlášením k odběru berete na vědomí, že vaše informace budou přeneseny do Mailchimpu. Více o ochraně osobních údajů Mailchimp.

/* real people should not fill this in and expect good things - do not remove this or risk form bot signups */

Intuit Mailchimp

archiv newsletterů ›

Kontakt

Studio 21 AP, s.r.o.
Čimická 717/34, 182 00 Praha, Czech Republic

Office: Stará Vajnorská 90, 831 04 Bratislava, Slovakia

Tel.: +421 2 43 42 72 12

E-mail: info@studio21.sk

© Copyright Studio 21, s.r.o. Všetky práva vyhradené (All rights reserved) | Created by BLUE KIWI
  • Link to Facebook
  • Link to Instagram
  • Link to LinkedIn
  • Link to Youtube
Scroll to top Scroll to top Scroll to top
Na našich stránkách používáme cookies. Pomáhají nám, abychom vám poskytli takové služby a informace, jaké chcete a potřebujete. Kliknutím na tlačítko "Přijmout vše" souhlasíte s používáním VŠECH cookies. Když si chcete s jejich nastavením pohrát, zvolte tlačítko "Nastavení cookies". Zajímá vás více?
Nastavení cookiesOdmítnout všePřijmout vše
Spravovať súhlas

Nastavení souborů cookies

Tyto webové stránky používají cookies, abyste si mohli užít co nejlépe. Nezbytné cookies jsou potřeba pro fungování základních funkcí našeho webu. Používáme také cookies třetích stran. Ty nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak náš web používáte. Cookies se do vašeho prohlížeče ukládají pouze s vaším souhlasem, můžete je tedy odmítnout nebo si s jejich nastavením pohrát podle svého. Pokud některé cookies zakážete, může to ovlivnit, jak a co na našich stránkách budete moci vidět a dělat.
Nezbytně nutné
Vždy povoleno
Jsou potřeba pro provoz našich webových stránek (například cookies, které vám umožní přihlásit se do zabezpečených sekcí našich webových stránek, třeba abyste se přihlásili k odběru newsletteru).
Výkonnostní
Umožňují nám analyzovat, jak pracujete s našimi webovými stránkami (Google Analytics). Mohou být použity ke zlepšení a zjednodušení použitelnosti našich webových stránek. Shromažďované údaje jsou agregované a anonymní.
Analytické
Tyto cookies anonymně shromažďují statistiky a měří pohyb na webových stránkách.
Reklamní
Pomáhají nám zobrazovat na webových stránkách cílenou reklamu na základě sledování vašeho chování a vyhledávání na internetu, a to na základě identifikace v nastavení vašeho prohlížeče. Tyto cookies neidentifikují konkrétní osobu, ale nastavení a preference anonymního uživatele konkrétního počítače. Reklamní cookies se také používají k vyhodnocování účinnosti konkrétní reklamy a ke sledování počtu uživatelů, které přilákala.
ULOŽIT A PŘIJMOUT
Powered by CookieYes Logo